Jävla skit !

Har nu ordnat min blogg design lite, och jag tyckte det blev jätte bra tills nu? :S Nu ser den inte alls ut som den ska när man går in på den. MEn jag orkar inte lägga ner mer tid på den just nu, får hoppas att den ger med sig och går tillbaka till det jag fixat ! För nu har jag legat i sängen alldeles för länge för att pilla med det här, måste äta frukost.

By the way, har inte berättat att jag försöker trappa ner på rökningen. Kan inte ge upp det riktigt än eftersom jag och Emma ska till London om två veckor, vilket betyder att vi kommer sitta på pubar, dricka öl och röka. Men efter London, då ska det läggas ner. Men att trappa ner på det har faktiskt fungerat riktigt bra, har haft ett cigg paket sen i måndags, sista ciggen ur det paketet ryker idag. Känner mig faktiskt stolt, med tanke på att ett paket brukar ta slut på en och en halv dag annars.

Anyway, nu ska jag äta frukost. BEstämma mig för vad för sorts träning jag ska göra idag innan jag sticker till jobbet. Idag är arbetspasset från 15-22 :)

Love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0