Getting toned !

Härlig dag som började med en god frukost, åkte sedan till stallet med min mor och red pållen min. Gick riktigt bra faktiskt, ska bli skönt att komma igång med lektionerna snart bara så man inte stampar på samma ställe hela tiden.
Efter det åkte jag hem till Emilia en stund, där det bjöds på kaffe och lite gott. Mycket mysigt som alltid :) Synd att jag var tvungen att sticka iväg, hade kunnat sitta och prata i flera timmar till. Men skulle till gymmet och fan va härligt det var, har haft träningsuppehåll en vecka nu med resan och allt. Men det gick hur bra som helst, körde cardio i 1 timma och en kvart och en härlig stretching efter det ! Kände mig alldeles svettig och underbar efteråt ! Underbar känsla, och bättre blev det när jag tog en snus efter träningen, inte rökt på tre dagar nu. Sista abstinens dagen imorgon, om Stefan har rätt då. Känns som att man är på rätt väg nu, kanske bara ska komma på vad man vill göra i sitt liv också. Så man inte står och stampar på Ica hela livet, det hade ju känts sådär....
Love
Mims

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så duktig så :)

Och tack för idag, och dom fina grejerna. Blir nog till att göra lite kaffe att ha med i bilen imorgon i min nya fina mugg :)

2012-03-20 @ 23:30:28
URL: http://emiliasljuvating.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0