Feeling pretty wierd.

Har inte rökt sedan i Söndags, inte rört en cigarett. Har dock snusat, måste säga att det gått otroligt bra.. Fram tills nu, jag vet inte vad som hände. Om det är för att jag kommit in i jobbet igen efter en veckas ledighet. Att jag har vanan inne att alltid röka på rasten osv, men idag har jag haft världens abstinens. Jag känner verkligen hur mycket jag vill röka, sätta mig ute med en bok och kedjeröka. NEJ JAG VET ATT DET INTE ÄR BRA ! Men jag saknar det, samtidigt som jag inte gör det. Har beslutsångest, vet vilken lättnad det hade vart, redan vid första blosset. Men jag vet också att jag hade fått dåligt samvete, och faktiskt skämts lite. Har man klarat det i sex dagar, borde man ju inte ha några problem att fortsätta eller hur? Vi får se hur det går efter helgen.

bild tagen på grekland semester.
Anyway, förutom detta I-landsproblem jag har så har dagen varit bra. Varm och härlig vårdag, älskar det. Då kommer lusten att klä upp sig fram, synd bara att man har ett uniforms jobb där man går runt i samma kläder varje dag. Efter ett tag slutar man göra sig iordning till jobbet. Så det händer att man går runt i mjukiskläder väldigt mycket. I alla fall nu i vintras, men så fort solen kikar fram, kikar också min lust till att göra mig iordning fram.
Några outfits från denna månaden.
Love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0