Eternity's an open door.

Det här med att pilla med stilmallen kan vara roligt ibland tycker jag, när det går ens väg. När det blir bra till slut. Men det blev det inte förut när jag försökte fixa till designen som hade blivit alldeles skev. Men så sökte jag på google efter hjälp med stilmallar till blogg och hittade sidan designbloggar som hade gratis riktigt snygga stilmallar. Så jag tog en därifrån som jag sedan pillat lite extra med då. Men härligt att det fanns färdiga, för min energi för det hela började ta slut !

Ligger just nu i sängen och ska öppna min nya korsordstidning, har inte löst korsord på väldigt länge. Men älskar det ! Det och att läsa på kvällen är ren avkoppling. Och det kan behövas lite avkoppling mellan jobb, stall och träning. Då kan man behöva andas ut och försvinna någon annanstans.




Imorgon blir det jobb och träning, jobbar ett dumt pass mellan 11-19 vilket gör att jag inte kan ta stallet. Så det får min mor fixa imorgon. Det kliar i mina fingrar efter att beställa hem lite nya kläder, nya träningsskor osv. Men eftersom jag åker till London om två veckor får det vänta. Man vill ju inte leva som en kyrkråtta där borta?

Anyhow
Mims


bild tagen från weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0