Blueberries

Åt precis väldigt goda amerikanska blåbärspannkakor! Och så lätta att göra, om man inte bryr sig om hur dom ser ut då :) provade också att använda lite mixade havregryn i också, och det blev verkligen jätte bra! Så det är ett tips om ni vill göra lite nyttigare pannkakor!

Är just nu hemma, men funderar på om jag kanske ska bege mig mot mitt andra hem alltså hem till Stefan. Det är så himla stökigt här hemma i mitt rum och har ingen ork till att städa såhär sent på kvällen. Men är lite kluven, för jag börjar tidigt imorgon så det kan ju vara skönt att vara nära också :) hmm, aa vi får se vad jag bestämmer mig för..

Imorgon blir det jobb igen, 8-15 en riktigt härlig tid faktiskt, och efter det drar jag mig kanske till gymmet om jag hinner innan jag måste till stallet. Och på kvällen blir det mys hemma hos Emilia! Fullspäckad dag, men det gillar vi.

Love
Mims


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin bloggen blev gumman! :)

2012-03-02 @ 22:11:26
Postat av: Emilia

Va gott:) kan dui inte lägga upp recept??

2012-03-03 @ 03:13:27
URL: http://emiliasljuvating.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0