Wonderful day!

Härlig morgon jag har haft! Gick upp vid åtta för att svida om till träningskläder och slänga i mig frukost. För att sedan bege mig till gymmet. Började med sju minuters uppvärmning på bandet följt av lite olika magövningar och squats och lunges ! Gick riktigt bra, helt slut i ben och mage. Efter det blev det också en timmas pilates pass, härligt med pilates faktiskt. Man får bättre hållning och tränar på ett lugnt men ack så kontrollerat sätt. Och gudarna ska veta att jag behöver bättre hållning!!


Har inte lagt upp några bilder på mina nyaste träningskläder så jag tänkte göra det nu. Byxorna fick jag av Stefan på alla hjärtans dag ( he's good!;) ) och tröjan köpte jag till mig själv, helt underbara kläder. Så sköna att jag helst hade velat ha på mig dom jämt!;)


Nu ska jag slänga i mig en shake, och vänta på att Stefan ska vakna så vi kan äta något ihop :)

Love
Mims

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0