Rainy day!

Ruggigt väder har det vart idag, men inte har det stoppat känslan av att våren faktiskt kanske snart är här. Och det finns inget bättre än våren enligt mig, när solen börjar komma fram mer och fåglarna kvittrar och allt sånt vårmys!

Hade en väldigt härlig fika med Sayeh och Angelica, vi satt och tjötade ett bra tag, men tog oss sedan vidare för att fynda lite. Fyndade fyra böcker på bokrean på Ale bokhandel Johnny Depps biografi, som jag inte hunnit ta kort på. Sophie Kinsellas bok ; En shopaholic i New York, Birgitta Anderssons; Blondie självbiografisk roman. Och sist Caroline L Jensens; Champagneflickan som också är en biografi. Alla dessa fyra för endast 100:- vilket är väldigt billigt, 25:- styck hittar man inte en bok för så ofta!
Har köpt så himla många böcker nu det senaste bara eftersom jag fick massa presentkort i julklapp, så måste läsa ut de två jag läser nu så jag kan börja på dom nya.

Hittade också lite roligt på Lindex, en skjorta, en stickad tio och ett vitt bas linne, allt i härliga färger vilket känns uppmuntrande i detta gråa väder.
Bild får ni någon annan dag.

Love
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0