cause I need the fire, and I need the smoke.

Haft en härlig dag idag, tråkigt väder dock. Förstår mig inte riktigt på det här med att det ska vara kasst väder när jag är ledig? Why?

Dagen började med en god gröt frukost, sedan upp till stallet för mockning och ridning. Gick riktigt bra vilket alltid är upppiggande. Sedan bar det av hemåt för dusch och ombyte innan jag hämtade upp Emma och vi begav oss in till stan. Jag syndade lite och köpte två plagg, fast jag egentligen inte alls skulle.. Med tanke på att jag och Emma åker till London om ca två veckor, där vi förhoppningsvis kommer att shoppa loss som fan. Ska bli så himla skönt med en paus från vardagen, jobb och alla måsten! Och det kommer ju praktiskt taget att vara vår i London då vilket jag absolut inte tackar nej till, solbrillor på? :D
weheartit.com
Nu ligger jag i sängen och seg i hela kroppen, trots att jag inte hunnit med att träna idag pga stan och bokning av resan. Men imorgon blir det upp hyfsat tidigt så jag hinner med att träna innan jag börjar jobba vid två.
Hörs imorgon
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0