When christmas comes to town..

Snön har singlat ner hela eftermiddagen och jag älskar det. Roligt att köra med bilen 
och äntligen en vit jul. Jag tappade nästan hoppet när den töade bort förra veckan. 
Tappade all julkänsla, men nu börjar den allt infinna sig. 
 
Har varit så tankspridd det senaste och så sjukt trött, jobbat ALLDELES för mycket. 
Och har inte kunnat släppa jobbet efter heller, vilket inte är bra alls för det har resulterat
i att jag försovit mig två gånger denna veckan. Något som är väldigt olikt mig!!
Det värsta är att jag lyckats stänga av alarmet båda gångerna och försovit mig såpass att
jag vaknat EFTER jag skulle börjat jobba. Helt sinnessjukt !
 
Men nu är jag ledig i hela tre dagar, så imorgon börjar jag med en sovmorgon till tio ! 
Herregud vad skönt ska bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0