Relax, let it all just pass you by.


Jobbat och slitit hela dagen lång, försöker slappna av nu men har svårt för att varva ner.
Det blir lätt så, ibland känns det som att det vore lättare om man var på jobbet hela tiden
då hade man inte behövt oroa sig över vad man ska hinna med medan man är ledig. 
 
Låter kanske väldigt ologiskt, men det är nog bara jag som behöver en semester. 
Ska nog allt kolla vad priset på flygbiljett kostar till Irland i september. 
Känner att jag behöver det lugnet som jag bara får när jag är där, sen att träffa
min underbara irländska familj och bara vara med de är inget jag tackar nej till! 
 
 
 
 
 
 
Bilder tagna med min gamla Samsung ST550 2view

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0