Inspiration.

 
Tittar runt lite på en massa olika bloggar för att finna lite inspiration. 
All inspiration jag kan få till nyttig och god mat eller aa allt i matväg.
Har tappat mina goda vanor så otroligt mycket, och har sedan jag 
slutade träna för några månader sedan inte alls ätit nyttigt utan
istället slängt i mig massa socker och kolhydrater. Och det tynger ner mig otroligt
för jag känner hur det lagt sig på kroppen, och hur kroppen skriker: "Ta hand om mig !!"
 
Ska börja träna nu igen, kanske inte lika hektiskt som jag gjorde innan eftersom jag inte
alls har tid till det. Men två till tre dagar i veckan får räcka till en början. Har köpt
lite nya träningskläder vilket alltid motiverar, men för mig handlar det väldigt mycket
om vad jag stoppar i mig. Så har ni tips på bra bloggar om mat och liknande släng in en kommentar 
är ni gulliga !! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0