Torka!

Har ingenting roligt att skriva om egentligen, eller några roliga bilder att lägga ut. Har en liten torr period för tillfället, det gör det ju inte bättre att jag har noll cash nu med tanke på bilen som jag precis lagat. Så jag vill inte ens tänka på allt jag vill ha, skriva om det eller kolla på det. Det ger mig bara svåra abstinens besvär.

Men vem vet, snart kanske inspirationen kommer tillbaka. När jag är ledig i två hela dagar så kanske jag faktiskt har något roligt att skriva om. Nu står hjärnan bara på noll, och känner att jag ger upp det här för ikväll och läser min bok istället. Måste ju läsa ut den snart så jag kan fortsätta på resten utav böckerna jag köpt nu i vintras, det är ju trots allt ett tio tal ! Gotta get going.


Love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0