Tea-time !

Kom hem från stallet för en stund sedan, blev lite sent idag eftersom jag jobbade till klockan sju. Men nu känns det verkligen att det är vår, när man faktiskt kan åka upp till stallet så sent. Och att man faktiskt kan rida och vistas ute i ljus tills klockan slagit nio är ju helt underbart.




Blir nästan lika förvånad varje gång jag går från jobbet och det faktiskt inte är mörkt, blir som en chock. Precis som det var i vintras när det helt plötsligt var mörkt ute vid klockan fyra?!



Nu sitter jag och dricker en kopp te, och ska göra mig något att äta.

Kommentarer
Postat av: Seppe

Den kosta 49 kr :) och de fanns blå grön och gul hihi puss

2012-04-24 @ 23:23:45
URL: http://nathaliee.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0