Love is giving chances when there's no more chances to give.

Många är väldigt missnöjda med vädret, och det borde jag egentligen med bara med tanke på att jag är ledig. Men nej, jag tycker det känns underbart. För det ger mig "tillåtelse" att inte göra nåt, att bara vara och ta det lugnt. Ingen stress för att man "måste" vara ute i det fina vädret. Och det är en befrielse, men missförstå mig inte. Jag längtar också tills det att våren verkligen här.


Har legat i soffan och kollat på One tree hill nu i säkert två timmar, älskar den serien. Har kollat på den sedan start och är nu inne på nionde säsongen, och jag tröttnar aldrig. Det känns på något konstigt sätt som en familj, man känner alla och man känner med alla. Deras sorger, lycka och allt. Låter kanske löjligt men jag har så lätt för att relatera med andras problem haha ! :)



Kommentarer
Postat av: Melina

Ja exakt! Håller verkligen med dig, är för feg faktiskt.

2012-04-11 @ 18:21:19
URL: http://stenso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0