Little, too late

Nu har vi kollat färdigt på filmen och jag ligger ber bäddad i min säng. Och det är så tyst, man hör de andra i huset men ingen teve eller dator som stör mig. Ska läsa min "Äntligen icke rökare" bok och somna till ljudet av.. Ingenting :) det är de jag saknar mest av Irland. Hur det alltid är så himla tyst och stillsamt där. Finns inget mer rogivande än mitt lilla slott i Irland :)

Glömt säga det men jag har VÄRLDENS träningsvärk idag i rumpa och lår, det är helt sinnessjukt. Känner mig helt handikappad när jag går. Så går det när man inte känner att övningarna tar och tänker " nu tar vi i lite extra eftersom jag inte känner av det"!!! Just My luck när jag jobbar hur mycket som helst i helgen.

Upp tidigt imorgon bitti, så blir inget morgon inlägg imorgon eftersom man inte kan göra tidsinställda över mobilen. Har redan laddat kaffekokarn, så är bara att trycka på knappen och hälla i termosen. Älskar kaffe på morgonen, nu njuter jag inte utav det tillsammans med en cigg, utan vet ni vad? Kaffe smakar precis lika gott utan cigaretten :)


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se



2012-04-07 @ 12:06:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0