sad people cry, happy people smile.

Fick knappt någon sömn inatt, har inte sovit så oroligt på väldigt länge. Inget sätt jag låg på var tillräckligt skönt för att kunna somna, det var för varmt och när jag öppnade fönstret blev det för kallt. Inget var bra nog helt enkelt. Och efter några timmars sömn var det dags för jobb, åkte ner lite tidigare för att hinna med kaffe och cigg. Men nej, då hade jag glömt mina nycklar så det var bara att sätta sig i bilen och köra räcer hem för att hämta, så man inte blev för sen. En minut sen blev jag, men hann med allt. Efter jobbet relaxade jag i min säng, trött som fan. Åkte upp till stallet och red lektion, gick väldigt bra även fast smärtan i min arm först  var så outhärdlig att jag fick tårar i ögonen. Men jag och min tränare kom på en bra övning för att det skulle funka. Så jag är nöjd !
Åkte också ner till Fia en stund och snackade massa strunt med henne, Sayeh och Seppe. Var väldigt trevligt, vi höll på att prova Marble Nail Art, vilket var jävligt svårt. Men kolla upp det på youtube, för det är ruskigt coolt iaf. Ska köpa nya nagellack så kanske det går lättare.
Nu ligger jag alldeles själv i min säng, och vet inte hur länge jag ska behöva göra det. Kanske lika bra att vänja sig så man är beredd på allt här i livet, för allt förändras ju så fort. Från sekund till sekund.
Jag älskar Adele. Hon och hennes röst värmer mitt hjärta !
There's a fire starting in my heart, it's reaching a fever pitch. And it's bringing me out the dark.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0