Jobb vettu.

Jobbar 13-22.15 idag :) börjar vänja mig vid det passet, och det går ändå gött asså. Feta pengar en sån dag eftersom det endast sker på helger.
Igår blev det dundergod middag hemma hos sayeh och nicklas. Blev jätte mätt verkligen, till det drack jag lite öl. Det var väldigt gott, men blev trött av det. Så det blev ändå en tidig kväll, vilket inte är helt fel heller faktiskt. Fan jag låter som en kärring, men det är skönt att gå och lägga sig i tid och vakna upp pigg.
Kollade lite snabbt på eurovision och sverige låg fan i ledning, men nu lade min tv box av helt plötsligt så man får väl se vilket land som blir vinnaren. Tycker musiken är helt ointressant, men tycker det kan vara kul om vi vann haha. Bara för att liksom !
Funderar på om jag ska kolla på film en ensam kväll som denna. Ja så får det bli.
G nite
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0