here we go.

Nu gäller det, nu ska jag inte gömma mig mer. Jag ska sluta vara en patetisk ursäkt för en människa. Jag ska vara jag, och allt vad det innebär. Jag ska hitta styrkan jag förlorade någonstans på vägen. För man vet aldrig hur stark man är tills stark är det enda du kan vara. Och jag behöver det, för mig själv. För att inte gå under när saker inte går min väg exakt som jag planerat det, när jag inte får den bekräftelsen jag så innerligt tror att jag behöver. Jag vet att jag är vacker, både inuti och utanpå. Och nu ska jag visa mig själv att jag kan, jag kan göra allt jag vill ! Och jag ska lyckas i livet! Vad det än innebär så ska jag lyckas. För det tycker jag att jag är värd.
google.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0