fucking dreary.

det är soligt ute, och lyckan borde vara total. För det är varmt också. men ändå kan jag inte dra mig ur sängen. Ska gå ut med hundarna, upp till stallet och känner verkligen för att åka till stan och sitta på café idag. Vad hände med all spontanitet när det handlar om sånt?
Jag är bara på dåligt humör antar jag. Jag vill ha mer nya kläder, beställde nyss men det var ju knappt nåt ! ett nattlinne, ett linne en top och bikini. Äsch jag vet inte. Jag vill åka till Irland. Nu. Snart. Saknar dom förjävligt.
jag tycker det känns tråkigt att jag ger upp så mycket, och inte får någonting tillbaka. Jag fixar och donar, jag ger upp saker jag borde göra. Och när jag gjort det så är det ändå ingenting värt.
dreary.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0