20110527

Haft en alldeles underbar dag, och en riktigt bra kväll igår. Jag är så lycklig, så lycklig att den jag älskar så otroligt mycket, älskar mig tillbaka på exakt samma sätt. Gör ingenting att jag är sjuk när lyckan håller mig uppe. Men imorgon återgår jag till verkligheten med jobb och allt annat. Ska bli skönt faktiskt, nu har febern lagt sig så lite halsont klarar jag av att ha på jobbet.
Nu ska jag bara ligga i sängen hela kvällen, precis som jag gjort hela dagen så att jag kanske frisknar till ännu mer ! Kolla på tv, och försöka äta något. I flytande form kanske eftersom det verkar som jag fått hål i tänderna !(Gör så JÄVLA ont!!!)
Grattis till er alla som tog studenten igår, glad att jag kunde få se min goda vän Nattis student och fira henne på dagen. Önskar att det gick att spola tillbaka till den dagen, bara för att känna den känslan igen. Det hade vart underbart !
Har btw köpt massa nya kläder, kanske tar kort på det någon dag så ni får se. Är riktigt nöjd faktiskt, det enda jag vill köpa snart också är Palladium skor, dom är så snygga ! Fast folk kommer kanske tro att man härmar dom då? hmm.
Peace
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0