White trash beautiful

Känner att jag är i stort behov av att shoppa, vill ha så mycket mer nytt. Gjorde nyss en stor rensning i byrån och garderoben men känns som att jag behöver ta ett nytt ryck. För har så mycket skit som jag verkligen inte använder. Men jag ska försöka hålla i pengarna lite nu då va, lära mig det där med att spara så man har. Ska ju faktiskt köpa ny bil så kan ju inte slänga pengarna runt om mig.
Men om jag hade suttit och klickat hem saker i detta tillfälle så hade det blivit en ny bikini, och för en gångs skull lyckas beställa båda delarna i rätt storlek. Är inte samma storlek över rumpan som över bysten ! Känner man mig så vet man varför hahaha ! Det skulle även bli ett par nya fräscha skor, några goa tishor/tröjor av något slag. Men det får helt enkelt vänta tills nästa lön. Och den blir inte lika fet som denna jag hade nu, för februari är en kort månad och jag var borta en hel del dagar. Så då får jag ändå leva lite snålt. Och förhoppningsvis lägga undan lite pengar också.
På torsdag blir det träning, med mor min. Den enda träningskompisen jag har haha ! Men jag gillar det, för det är inte alltid man umgås så mycket med sin mor. Med tanke på det så behöver jag nya träningskläder och skor. Herregud, mycket jag behöver! Ge mig?
Nu ska jag pussa på min pojkvän så att han skiner upp ! för han är ju så fin när han ler.
Love always
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom ihåg! Gör dig inte av med något innan jag fått kolla in va de e du rensat bort. (A) okej? Jag e mkt nyfiken på dina gamla kläder vettyh! ;) <3

2011-03-15 @ 02:58:12
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0