Ulla red, till Ullared !

Haha, så kan det vara. Idag har jag degat, jätte skönt och härligt en ledig och regnig dag som denna. Sen blev det stallet och nu ligger jag i sängen och ska njuta av lite lugn och ro. Ska kolla på en film och äta kvällsmat. Dricka lite te och lösa korsord kanske. Kanske till och med åker till Emilia en sväng och dricker te.

Imorgon blir det Ullared, ska köpa lite grejer åt mamma. Sen så ska jag nog inhandla lite grejer själv, men har lovat mig själv att inte köpa mer än för 1000 kronor. Vill spara lite denna månaden. Så en lampa till taket blir det och kanske ett par ridskor också. Mina börjar bli väldigt slitna.
See ya
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0