true colours.

Idag vaknade jag upp hemma hos mitt hjärta, åt god frukost eftersom hans mami hade handlat färskt bröd. Mums ! Efter det blev det mys, lite brottning och fighting som vanligt. Och det låter väl som om vi bråkar, men vi har faktiskt kul och slåss och håller på ibland. Lite konstiga är vi allt, men kul har vi.
Sedan hämtade min mor och bror mig, de hade vart i stan. Så vi tog en liten tripp till nödinge där jag införskaffade mig tre nya nagellack på Kicks. Mycket bra, vet inte vart alla mina andra tagit vägen, och många börjar ta slut. Så det var dags kände jag! Efter det blev det hem, upp till stallet och rida en stund i solskenet. Var riktigt härligt och gick faktiskt bra, för det är inte roligt när man ska sätta igång sin häst efter en tid med bara lite hit och dit ridning, som det brukar bli på vintern. Synd var det dock att alla andra hästarna i hagarna var galna och ville rymma. Den ena lyckades,utan att göra sönder staketet vilket är ganska otroligt. Men hon har väl studerat det och lärt sig bästa sättet antar jag.
Och tränade faktiskt idag, första gången på länge jag gjort det "riktigt". Var jävligt gött måste jag säga. Får se vad kroppen säger imorgon bara. Men detta är verkligen något jag ska försöka göra minst en gång i veckan. Bara för att må lite bättre, och det hade ju inte skadat om man hann med fler dagar. Men allt annat tar ju så mycket tid, så det är faktiskt svårt att hinna med ibland.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kör mor mig till Stevoo, sover där inatt. Längtar tills jag får min nya bil så jag slipper bli runt skjutsad överallt.
Tack och hej, leverpastej !
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling. Jag saknar dig, massamycket! <3

2011-03-23 @ 03:49:02
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0