9 Mars 2011

Jag har saknat det här, att skriva av mig. Att låta mina känslor bilda ord och meningar. Men har inte haft tid, och kanske inte lust heller egenltigen. Men nu har jag börjat sakna det alldeles för mycket, saknar väldigt mycket av min artistiska sida. Att sitta och läsa en hel dag, förlorad i den andra världen. Att kolla på en dramatisk film alldeles själv och bara må dåligt. För ibland behöver man må dåligt, för att kunna glädjas över att må bra.
Mina mål för livet har förändrats lite granna nu, vill fortfarande resa. Men med sällskap av min man. Nu vill jag börja studera, eller starta eget. Jag vill börja träna för att må bättre, få igång min häst någon gång. Om snön bara kunde försvinna. Jag har lite mer vardagliga små mål, och kanske är de lite lättare att uppnå. 

Jag är lycklig nu, fastän jag måste lära mig att disciplinera mig själv lite. Men jag har mitt hjärta, den där personen som gör allting så mycket bättre. Allting ljusare och underbart. Min kärlek.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0