värdelöst.

Uppdaterade faktiskt igår, men självklart så fuckade internet upp sig helt och allt försvann. Och jag pallade faktiskt inte skriva om alltihopa. Men iaf, jag kan ge en liten kort uppdatering nu då. Har vart ledig sen i påskafton, då jag jobbade stängning. Efter det åkte jag till Nol och hälsade på lite vänner, spelade lite kubb osv innan jag drog vidare till Bohus för mys med sayeh, milton och sus. Mysigt värre.
Dagen efter blev det solning och läsning av min bok på förmiddagen. Sen åkte jag till Kareby en stund för att hälsa på underbara Agnes och ha en liten tjötstund med henne. Sen blev det hem och upp till stallet i värmen. Sen åkte jag till Bohus igen, för ännu mer mys.

Och igår var det stallet innan min äldsta bror med familj kom på besök en stund. Alltid lika roligt att träffa dom. Efter det blev det att hämta upp min man från jobbet, laga och äta mat innan vi fortsatte hem till honom.
Och nu är jag hemma, och funderar på vad jag ska göra. Undrar om det blir lika fint väder som igår? Isåfall ska jag sitta ute med boken så jag får läst ut den någon jävla gång ! Och till frukost ska jag nog göra blåbärspannkakor. Mm, så får det bli !
peace
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0