Mistaken, always second guessing.

Made a wrong turn, once or twice. Dug my way out, blood and fire. Bad decicions, that's alright. Welcome to my, silly life.
Sov som en prinsessa inatt, utan att vakna och kände mig ganska hoppfull imorse när jag vaknade. Allt har inte försvunnit, det finns fortfarande där och gnager i mig. Fastän allt är bättre nu, känns det som att detta förändrade mig lite. Men jag har lärt mig genom livet, att man kan inte få allt man vill ha. Livet är orättvist, livet väljer åt dig. Och du står kvar och får lära dig att leva med konsekvenserna. För livet går ju vidare, oavsett vad.
Mistaken, always second guessing, underestimated.
Look, I'm still here.
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Hot diggedy! Vilken brud! ^^

2011-04-06 @ 23:05:41
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0