I'm alive !

Jag har inte gått o grävt ner mig någonstans, utan är mycket levande. Har haft fullt upp de senaste dagarna känns det som bara. Har börjat rida lite mer ordentligt nu, ska börja med lektioner snart också. Både min och Cassonades kondition behövs bättras på.

Har jobbat idag, igår så var jag i stallet och red en alldeles underbar skritt tur i det fina vädret. Svettades som fan, för det tar ett tag innan man förstår hur varmt det är när det vart kallt så länge. Och efter det så blev det att slänga på sig ett par shorts ! Första gången för i år, och det var alldeles underbart ! Åkte och köpte handkontroll, spel och diverse till mig o min man också. Så hade vi lite spelarkväll. Det var mysigt.
Nu ska jag äta Magnum Almond, som jag köpte idag på jobbet. Och kolla på scrubs, och kanske spela något spel. Känner att det börjar klia lite i fingrarna efter att spela Sims faktiskt.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0