Save tonight

Dagen har varit ganska så händelselös, badade alla hundar och städade lite grann. Väntade tills barnen åkte till en kompis sen tog jag en ridtur. Ravello var lite piggare än vanligt och bockade en del när jag försökte galoppera, men vad ska man förvänta sig av en unghäst egentligen? Grannens åsna gillade han inte heller särskilt mycket. Sen blev det dusch och chill innan barnen kom hem igen och jag brände pizza i ugnen. Harry-John åt musslor, herregud vad äckligt det såg ut. Tappade aptiten, någon som gillar musslor? Hur fan kan man äta det?

Imorgon vet jag inte riktigt hur dagen ser ut, vet inte om minstingen stannar hemma vilket gör allting annorlunda. Då kan jag inte rida, inte chilla på mitt rum eller något. Så får se hur det ser ut, ska iaf upp tidigare och göra barnen i ordning för skolan eftersom Rachel kör Harry till sjukhuset tidigt på morgonen. Allt är lite bak o fram och hit och dit just nu. Men man ska väl glömma gårdagen, leva för nuet och kämpa för morgondagen? Är det inte så?

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0