Oops I did it again ;)

Haha, lite dålig på att uppdatera ser jag. Fast vad gör det, ni blir väl inte så himla besvikna va? :)

Som planerna ser ut nu så kommer jag hem den 28:e maj och stannar en vecka. Seppe och Fia tar studenten vilket jag absolut inte vill missa ! Sen är det bestämt att jag åker hem någon gång efter 17:e juli, så runt där någon gång kommer jag hem. Funderar på om jag ska jobba under sommaren, pengar är ju aldrig fel? Kanske är roligare än att bara sitta hemma medans mina vänner jobbar. För det kommer ju alla göra, det är ju det som är det värsta, alla kommer jobba och fan kan ju inte ligga i sängen hela dagarna.

Får se hur det blir med shoppingen på Onsdag, får se om det blir av. Harry har inte kommit tillbaka från sjukhuset ännu så vi får se hur det blir med det. Idag har jag iaf städat hyfsat mycket faktiskt, tvättat, damsugit, bäddat sängar osv. Och det kändes gött, speciellt eftersom ingen bad mig att göra det. Då är det mycket roligare att städa!

Nu ska jag ta mig en cigg utomhus med min bok ! See ya
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0