no, you never were, and you never will be mine.




Ruskigt bra gjort tycker jag. Ellie är ju aktuell med Starry Eyed också för er som inte hört den.

Två dagar kvar tills jag kommer till sverige, grillad majs. Solsken och omringas av goda vänner ! Kan knappt vänta ! :) Men som tur är så kommer det gå fort, och åker tidigt på fredag morgon eftersom hela dagen spenderas till buss, tåg, flyg osv. Jag kan ju inte direkt säga att jag hjälper att göra naturen bättre. Men vad fan ska man göra när det inte finns flyg till Göteborg?!

Nu ska jag gå ut i solen, kanske göra mig själv en kopp kaffe. Lyssna på lite musik, röka och klottra lite på mitt block. Och fundera på hur fan ja ska få med mig allt här ifrån. Galet.

Anyway, peace !
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0