Friday night

It's empty in the valley of your heart.
The sun, it rises slowly as you walk.
Away from all the fears, and all the faults you've left behind.
And I'll find strenght in pain, and I will change my ways.

Fredag kväll, sitter uppe i mitt rum själv med en kall öl. Fönstret är öppet och det är ljust ute. Men nu längtar jag hem, jag längtar hem till mina vänner. Längtar efter att få umgås med människor som vill umgås med mig och inte utav vänlighet. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar till den 28:e. Mina vänner, ni ska veta hur mycket jag saknar er <3 Ni är en så stor del utav mitt liv och jag önskar att ni fanns närmare.

Btw, någon som vill se min nya frisyr? väntar nog tills jag kommer hem dock. Får se vad folk tycker. Nu ska jag fortsätta dricka öl i min ensamhet och fundera på livet. Kanske skriver jag några sidor och lyssnar på underbar musik. You never really know, do you?

Mims

Kommentarer
Postat av: sayeh

du är saknad babe! och jo jag ska se din nya frilla innan du kommer hihii

2010-05-21 @ 23:05:40
Postat av: Emma

Jag vill se ditt nya hår!!!! Hur länge va det du stannade i Sverige? Hinner vi ses? Jag åker ner i JUNI, typ 17e. :) Puss <3

2010-05-24 @ 20:27:45
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0