Eyes on fire.

Nu är resan hem bokad, ska bara se om jag kan packa så mycket som möjligt med mig denna gången för jag stannar ju bara en månad till i Irland efter att jag kommer tillbaka från semestern. Så det ska bli skönt att bli av med lite grejer, som alla böcker tex. Nu har jag också gjort min pilates rutin, borstat tänderna, smörjt in ansiktet och gör mig redo för en shopping dag imorgon. Borde nästan tänka ut vad jag vill ha så jag inte går och köper på mig massa saker, för jag vet ju att en del pengar kommer gå åt när jag kommer hem. Kanske ska ta det där sommarjobbet ändå? Får väl lära mig att skriva ett Cv först kanske bara.

Nu ska jag läsa lite bok sen blir det sömn så jag orkar imorgon, tänkte ta stövlarna med fan heller då kommer mina fötter att gå av efter en timma. Well well, smell ya later.
Mims

SER SÅ JÄVLA MYCKET FRAM EMOT ATT KOMMA HEM EN VECKA !

Kommentarer
Postat av: emma

Gaaah! Jag vill ju också träffa dig, darling! :( <3

2010-05-12 @ 01:38:48
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0