Breathe easy !

Har varit lite väl dålig på att uppdatera tror jag? Jag har ingen riktig koll, orkar inte kolla upp när jag skrev senast. Men sitter iaf här nu och gör det, passar Charlie och hand vän Isabel. Ingen ridning idag, ingen ridning igår, ingen ridning i måndags. Vilket känns jävligt tråkigt, fast iofs kommer han ju vila en hel vecka när jag kommer hem. Just nu är det faktiskt sju hästar här hemma på gården och ett får och dens lamm. Hyfsat söt måste ja säga ! Ser ut att bli en hyfsat tråkig dag, inget bra väder eller nåt så det blir antagligen inomhus för det mesta. Ciggen börjar ta slut, önskar jag inte hade behovet asså. Fan så jobbigt när ja inte kan åka själv och köpa utan måste be om det hela tiden. Jobbigt !

Bara en vecka och två dagar kvar nu tills jag kommer hem. Längtar faktiskt väldigt mycket! Grilla, kall bärs, cigg i handen och skitsnack med vänner. Låter ju underbart tycker jag !

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0