sleepyhead

Har varit trött nästan hela dagen, och ändå kan jag inte bara stänga av allt och gå och lägga mig i "tid" inte för att klockan är särskilt mycket just nu. Men varje morgon är det så jävla svårt att gå upp,och orkar inte med det för det är ju vackert väder ute. Och då vill man ju inte sova, och går ja och lägga mig på dagen så kan ja ju inte somna på kvällen. Va fan är det här. Borde ju finnas något sätt att somna på, kanske inte skulle druckit en kopp te innan jag lade mig i sängen. Med socker i, hmm. Får nog köpa kamomille te igen !

Behöver trimma mitt hår igen fan, det börjar ju sticka ut över örat nu. Vet inte om ja vågar låta dom göra det här eller om ja ska be frisören trimma till det lite. Kanske kan fixas på torsdag. We'll see.

Ska läsa min bok nu och försöka sova, är för lat för att gå och borsta tänderna. hur ofräscht som helst, nej för fan får nog ta och göra det ändå. Måste ändå kissa, så det blir bra.


haha diggar denna bilden lite faktiskt. hahaha och man kan se att min vita bh sitter jävligt snett också, schnöggt !


G'nite
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0