Say say bye bye

Gjorde precis en gratis tarotkort grejsimojs på facebook. Jag vet, fejk tänker man ju direkt. Men ja tycker alltid det är lite roligt att se vad som händer osv. Och jag valde korten slumpvis, och detta blev svaret; Ace of Wands - Fresh start and adventure beginning. Knight of Pentacles- Someone is slow to involve themselves in love. Nine of pentacles- not letting anyone get close to you.

Det är ju så sant, det första har redan stått i mina horoskop hela tiden. Den andra vetefan egentligen, vet inte om det menar att jag är seg eller vad? Och den sista är ju briljant, det är ju bara sån ja är. Tyckte det var lite coolt ändå, kanske inte alls stämmer för andra. Men ja tyckte det var grymt iaf.

Vill tipsa om en skön ny låt också, tyvärr orkar jag varken länka eller slänga in videon här men det är Deuces med Chris Brown.

Bye
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0