In my head

Har börjat fundera lite på vad som ska hända efter sommaren. Den varar ju faktiskt inte förevigt, så har försökt komma på vad jag vill göra. Förhoppningsvis åker jag till Nya Zealand och hälsar på Stina ! Men efter det vetefan, skulle vilja utbilda mig. Saknar att ha hjärnan igång på riktigt, den börjar ju bli slapp nu. Fast samtidigt så vill jag kanske jobba, frågan är som vad. Bryr mig egentligen inte, för vill bara jobba och tjäna cash så ja kan dra någon annastans igen. Funderar på att ta ett annat jobb utomlands kanske, fast inte med barn utan hästar. Och det kan jag ju få referenser för härifrån. Frågan är vart och när osv. Stora frågor hela tiden som ingen kan ge mig svar på, det är ju jävligt dumt egentligen. Fast det är ju bäst att leva livet lite on edge! Ta allt som det kommer, men samtidigt gillar jag att planera. Så får helt enkelt se efter sommaren vart mina fötter vill ta mig. Det är dom som bestämmer you know.

Har haft helgen för mig själv här, eller aa Lördag och nästan hela söndagen. Har vart riktigt gött, har legat ute i solen hela dagarna. Otroligt jävla gött måste ja säga, känns som att vara tillbaka i Cypern. Bara det jobbiga med att inte ha havet bredvid sig som man kan doppa sig i, blev lite för varmt ibland och det enda jag kunde göra då var att gå in i några minuter. Har faktiskt fått färg, irländarna tycker ju att jag är skit brun på kort tid. Men det beror nog mest på att dom inte direkt får färg, inte så fort iaf. Inte för att jag någonsin har fått det förut, men tror trippen till Cypern förändrade det, har tränat upp min hud lite nu. Men solar aldrig utan skydd ! Eller aldrig och aldrig ska jag väl aldrig säga, det har jag väl gjort. Men försöker iaf att ha solfaktor på hela tiden. Tyvärr hade dom bara 15 här i helgen vilket inte riktigt är de tbästa, men bättre än inget antar jag.

Nu tänkte ja läsa lite mer av mina nya bok VANISH. Började läsa för en halvtimma sen och har redan kommit långt. Riktigt spännande ! Imorgon är det en ny arbetsdag, längtar tills på Torsdag för då ska jag ut och dricka öl. Saknar det som fan ! Så det ska bli kul, hoppas det är varmt så man kanske kan ha på sig shorts på kvällen till och med.

Anyways, night.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0