HEX

Ems kommer du ihåg när vi jämt kollade på HEX som gick på 6:an på Tvn? Haha, började kolla på det nu igen, roligt att faktiskt kolla på en serie som man tyckte var bra förr men som inte är lika bra längre haha. Lite spännande så är den väl men hyfsat dålig på ett annat sätt.

Iaf, solen har varit ute och tittat hela dagen lång idag, har suttit ute så länge jag orkat. Blev alldeles för varm ett tag så fick gå in och svalka av mig. Men solen ger resultat kan ja säga, inte för att ja är brun än eller något men det börjar ta sig faktiskt måste jag säga. Armarna har ju självklart redan försprång som vanligt. Så är det ju alltid för mig, och mina knän också. Imorgon är det torsdag, förhoppningsvis ska det vara bra väder resten av veckan vilket jag absolut inte tackar nej till. Är skönt att ha något att "göra" på dagarna nu när hästen inte har några skor. Lika bra det kanske så han får sin sommarvila, han är ju inte så gammal än.

Det är en vacker solnedgång utanför mitt fönster idag igen, känns nästan som att man är utomlands. Huden känns sådär som den alltid gör efter att ha varit i solen, och ute på himlen skimrar det rosa och blått. Vackert !

Så vem åker med mig utomlands nu då? Vill till Grekland, ingen som är sugen alls? Vet ju att ni läser så lika bra att kommentera !

Mims

Kommentarer
Postat av: Ems

Ja, jag minns det lite svagt. Jag vill också till Grekland! Fan va jag är trött, och vilken bra kommentar det här blev insåg jag... :P Haha, saknar dig brushan! <3

2010-06-17 @ 00:58:45
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0