Te amo !





så här såg min helg ut i Dublin ungefär, riktigt skön helg var det. Fick shoppat det jag behövde och hade fint väder andra dagen! Idag har det vart underbart bra väder, iaf halva dagen. Vaknade av mig själv kvart i åtta imorse, pigg som ja vet inte vad och gjorde allt som ja gör varje morgon. Sen fick ja ett ryck och mockade ut alla boxar i stallet som egentligen inte är min syssla haha, men det blev rent och snyggt iaf! Och det var gött att göra någonting vettigt istället för att gå upp till mitt rum efter frukost och dega hela dagen. Mycket skönare att ha något att göra på dagarna. Men nu är det bara fyra dagar kvar tills jag kommer hem till kära Sverige. Fy fan va gött det ska bli, en kebabpizza på kvällen ska det ta mig allt bli !

Nu ska ja läsa min nya bok The lovely bones.
Night
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0