Pick yourself up and dust yourself off !

Igår var det som sagt min födelsedag, vaknade upp med Lilly och Harry John i mitt rum. Vi gjorde pannkakor och jag fick några fina födelsedagskort. Sen kollade vi på film tills resten utav familjen kom hem. Fick presenter, kinamat och tårta. Och när vi hade ätit så gjorde barnen iordning lekrummet, tände ett ljus och gjorde det mörkt och mysigt och gav mig en massage. Hur söta som helst ! Riktigt mysig födelsedag. Men var jävligt tråkigt att jag inte kunde vara med mina vänner därhemma som rockade på Uddevalla VM. Tråkigt, men om två veckor så är jag ju hemma igen. Och denna veckan är alla barnen på läger, eller den minsta är i London med sin mormor. Så inga barn på en hel vecka, och sen blir det full rulle nästa vecka med deras kusiner osv. Och då åker jag ju hem sen igen på  fredagen. Så det är en fredag innan jag kommer hem igen, för fredagen därefter står jag ju på svensk mark igen.

Längtar efter Wilma, Pebbles och Cassonade nu. Ska bli skönt att komma hem och få se dom igen.



Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0