Onsdag kväll.

jahdu, onsdag kväll. imorgon torsdag blir det sista dagen för mig här ! hemsk tanke men ändå kanjag knappt vänta tills ja kommer hem o min semester startar. Åker buss härifrån klockan fem på morgonen, fredag morgon. Så ja slipper byta tåg osv. Blir en lång jävla dag, men vem fan orkar bry sig egentligen.

Ledsen att ja tråkar ut er med en liten lista över saker ja behöver göra, men behöver få grepp om lite saker och vill inte packa upp mitt kollegeblock.

Städa !
Tvätta
Lägga ut kläder ja har på mig när ja åker hem
och packa ner resten av kläderna.
Packa ner smink o allt med vätska i resväskan
Böckerna i handbagaget, lägga barnens saker i deras rum.
platttång, hårtork dator sladd i resväskan.
Ridskorna i den nya bagen.
Mobilerna, och sladdar m.m i handbagaget.

jaja, nu har ja lite grepp som situationen iaf.
C ya on friday !
Mims


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0