En vecka har gått

En hel vecka har gått sedan jag lämnade Irland, känns inte som att det varit så länge och samtidigt känns det som att jag varit hemma i evigheter, en sak är säker iaf. Allt är som vanligt här hemma, mitt rum var snyggt och städat, tills jag kom hem. Nu ser det förjävligt ut. Antar att jag borde ta tag i det idag, regnar ju ute så finns ju inget annat att göra direkt.

Är ap sugen på att börja träna nu igen ! Fan har saknat det, ska bara hinna med det och hästen. Men nu på sommaren ska jag ju inte göra något speciellt, sen kanske jag faktiskt får skaffa mig ett jobb. Känns dock som att sommaren är borta redan, höstkallt är det ju iaf. Fast iofs så gillar ja hösten, när man får klä på sig massa mysiga kläder osv.

Jaja peace und so weiter.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0