You think you're loving

Idag har varit en slapp dag, fast jag klagar inte direkt. Har tyckt det varit väldigt skönt faktiskt, fick till och med en powernap förut i en timma (A) vilket var otroligt gött. Kanske har svårare att somna ikväll sen dock,  fast tror nog inte det kommer bli några problem. Jag börjar känna av att jag går upp tidigt nu och kan inte riktigt vara uppe hur sent som helst. Fick också höra en rolig nyhet igår, Charlie har ingen mer skola denna veckan. Så imorgon och fredag blir två hektiska dagar med mycket underhållning hela tiden. Kommer nog inte bli så jobbigt dock när Judith och Jonathan är här, det är nämligen deras riktiga namn. Juju och Jono är deras smeknamn, haha. Låter roligt för mig, men dom kanske tycker att Mimmi är ett roligt smeknamn med. Jono liknar Jake Gyllenhaal, någon som känner att de vill hälsa på? ;) haha, han kommer från New Zeeland, så dialekten är lite jobbig ibland.

Var ute och red med Tom idag på ett fält, var kul. Monaghan exploderade, jävlar vilken fart asså. Men roligt var det iaf, inte lika fint väder som igår dock. :)

Sitter just nu framför brasan och drack just te, men det har tagit slut. Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla TV. Läsa min bok och kanske spela något spel. Sen blir det nog sängen hyfsat tidigt ändå. Men först Skype med mamma och mormor, haha.

goodnight folks
Big love
Mims

Kommentarer
Postat av: sandie

en sak som jag inte fatta än!!! VEM FAN ÄR TOM? och jaaaa, jag vill träffa jake gyllenhaal, tack!

2010-01-27 @ 22:56:19
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0