Te, te och lite mer te. Och kanske lite kakor också.

Idag har varit en bra dag, har ridit Monaghan vilket gick suveränt ! Helt perfekt! Och var hos barnens kompisar på en STOR GÅRD. Ja menar, där jag bor är det stooort. Men det här var nästan löjligt, dom hade tydligen 80 hästar som till och med var igångsatta och deras hus ja menar WOW. galet.

Igår var jag på puben med Rachel inne i Birr på deras favorit ställe The Chestnut. Hade väldigt trevligt, satt och tjötade och träffade massa av deras kompisar. De är ju dock äldre, men de var trevliga att prata med iaf. Och bjuden blev man på allt, från Kapten morgan till öl och till och med Kina mat.

Jaja, nu dricker jag te igen.. Och ska ta mig en cigg snart tänkte jag, ska nog försöka gå och lägga mig hyfsat tidigt faktiskt. Ska upp åtta imorgon bitti, städa osv och sen rida två hästar. Så tror jag behöver lite vila.

How do you wake lady gaga up in the morning?
Just Poke'r Face!

Mims

Kommentarer
Postat av: sandie

HALLÅ! Ska du inte skriva om de preliminära planerna vecka 10!?!?!? :O

2010-02-01 @ 16:28:05
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0