One week

En vecka har gått, och det har gått fort som fan. Fastän det känns som att jag har varit här en månad minst, känner mig så hemma. Kan göra vad jag vill och det känns jävligt skönt ! Dagen idag har bestått utav lek med Charlie, sen blev det en tur in till Roscrea som inte uttalas som det stavas. Köpte lite lördags snacks! Och gick runt där ett tag, hittade då också ett par örhängen som var billiga och grymma. Tre par för typ 30 spänn, köpte också en tidning och gick runt och försökte hitta något roligt. Tyvärr var det en lite för liten stad för att ha något för intressant, men fint var det iaf. Efter det blev det mera lek och Wall E! Sen mat, sen upp tidigt till rummet. Kände att ja ville vara för mig själv så fort Charlie låg i sängen, och riktigt gött är det. Har ställt klockan på kvart över åtta, så borde faktiskt gå och lägga mig nu om ja ska orka med ännu mera lek och dessutom hästarna imorgon. Känner mig inte direkt trött, men linserna börjar torka och antar att jag är för trött egentligen.

Anyways, lägger la in ett inlägg imorgon med. Kanske lite bilder på hästarna också.
Big love

Mims

Kommentarer
Postat av: sandie

Madeleine, jag saknar dig så mycket!

2010-01-24 @ 20:43:28
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0