No pics, sorry.

Orkar inte lägga upp bilder idag heller, kan inte få fram orken att leta fram sladden ens. Men imorgon ska jag verkligen försöka, promise. Idag har varit en hyfsat slapp dag faktiskt, hann göra allt jag skulle göra och till och med lite som jag inte behövde göra innan klockan var tio. Så efter det blev det slappt, kolla lite serier som jag laddade hem! Finally, älskar när nya avsnitt kommer ut, speciellt om du kan ladda ner flera samtidigt, då har man massa att kolla på!

Imorgon åker Jess hem, kommer bli lite tråkigt faktiskt. Har gillat hennes sällskap, en jävligt skön tjej. Och det har varit så skönt och avslappnat hela tiden när hon varit här. Men imorgon kommer Rachels mamma, hoppas att det kommer gå lika bra med henne as well. Det är ju bara fyra dagar kvar innan Rachel och resten kommer hem, så det kommer gå fort. Med tanke på hur fort den här veckan har gått, även om det känns som en månad ungefär. Fick reda på av Jess att Juju, alltså Rachels mamma(roligt namn jag vet!) brukar låta barnen göra exakt som dom vill. Hoppas innerligt att det inte blir kallabalik och tjöt. Kan ju bli ganska jobbigt om hon säger till Charlie att han får göra en sak och jag sedan säger en annan sak, oavsett vem som har rätt. Hoppas det går bra, så det inte blir meningsskiljaktigheter mellan mig och Juju, men eftersom det endast är fyra dagar så får det väl gå som det går. Hon får väl skämma bort honom om det nu är så.

Idag blev det ingen ridning, klockan blev lite för mycket och det blev lite missförstånd. Trodde att jag skulle rida med Tom, men tror nog inte han fattade att jag var hemma när jag var i Tv rummet. Så det blev lite fel, men imorgon tar jag mig nog en liten tur i paddocken, och uppför han sig väl tror jag faktiskt att jag ger mig ut på vägen en liten stund. Som tur är har han varit ute i hagen och motionerat sig lite, så han är förhoppningsvis inte allt för pigg.

And guess what? Förhoppningsvis så kommer jag hem för en visit i slutet av Februari. Mamma fyller år, och har en helg att ta igen efter denna helgen. Måste ju bara kolla upp med Rachel först förstås, men jag tror nog att det kommer gå bra. Jag är otroligt taggad på det, ska nog faktiskt kolla lite flygbiljetter redan nu. :D




enjoy these for now !

Big love
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0