In my life there's been heartache and pain.

Hej ni som läser min blogg, vilka ni nu är ! Idag har jag haft en bra dag, börjat packa. Fast kom bara en liten bit innan jag inte orkade mer. Men det var bra att jag började idag, för märkte att jag behövde fler leggings. Hade bara ett par som var bra, de andra var sletna och tunna. Usch och fy, inget för mig. Så köpte mig ett par goa från BikBok, JAA, det är absolut min favorit affär för tillfället. Åt och McDonalds med Emma, blev El maco eftersom dom pommesen är så jävla goda med sin krydda på. Riktigt frodigt.

Imorgon blir det sista utgången för mig i Sverige på ett halvår. Blir nog Kungälv så att jag får träffa min älskade Agnes en sista gång innan jag åker. Och jag tycker bra om kungälv, det kan vara hur man vill där. Man kan ta det lugnt och bara sitta och tjöta, eller ha riktigt jävla roligt och dansa som fan. Perfect place! Bara rätt folk är där så kan kvällen bli succé! Har tröttnat något otroligt på stan med sitt höga inträde, tråkig musik och massa folk som hoppar omkring som om det brinner om deras fötter och viftar med armarna som om det var fullt med mygg omkring en. Nej tummen ner för stan för min del, iaf för tillfället. Brukar ju gå i vågor.


Nu ska jag ta en kvällscigg, sen blir det sova. Känner mig otroligt jävla trött, är väl antagligen för att jag är sjuk. Kanske till och med har feber, vem vet.





Somewhere I belong
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0