Finding Neverland

Första inlägget för första dagen. Hmm, allt har gått skit bra. Allting har klaffat, inga förseningar och inget strul. Kom hem till Rachel och Harry i Birr, och kände mig inte mer än jävligt mycket välkommen. Trevligare människor får man leta efter. Har inte riktigt packat upp ännu, bara det viktigaste. Bor just nu mellan två olika rum eftersom det hade blivit en läcka i ena rummet så kan jag inte sova där, men har garderoben där. Haha, får se hur jag gör med det. Längtar tills jag kryper ner under täcket för tro mig, här inne i huset är det inte varmt. Pyjamas och tofflor är det som gäller !

Imorgon får jag sovmorgon som tur är, gillar jag starkt. En sak jag stör mig riktigt mycket på är att jag inte hann köpa med mig någon limpa med cigg. Otroligt korkat, och inte fanns det inne på flygplatsen heller. Kommer bli ruinerad med tanke på att ciggen här kostar 80 kronor. Menmen, har ju trots allt bara rökt två cigg idag så jag kanske borde fortsätta på den vägen?

Är mycket mer positiv idag än vad jag var igår, igår ville jag inget hellre än att stanna hemma och bara umgås med alla underbara människor, vilket jag fortfarande vill förstås. Men direkt att jag kom hit kändes allt bättre. Och jag kommer vara så himla stolt över mig själv oavsett om ja stannar en månad eller sex. Det spelar mig ingen roll, för bara att resa hit var ett stort steg för mig, trodde det skulle gå åt helvete. Men allt gick som smort, och kände verkligen att jag faktiskt klarar mig själv. Däremot ser jag inte riktigt fram emot att ligga själv i denna stora sängen och frysa, ruskigt kallt.

Nu tänkte ja faktiskt klä på mig pyjamas, borsta tänderna och sätta igång en film och snackar med de av mina vänner som är inne på msn eller facebook.

Big love.
Mims

Kommentarer
Postat av: sandie

Hade jag kunnat hade jag sovit med dig! Hatar att sova ensam! Vi hade kunnat röka och mysa med pyjamas och tofflor!!! Är proud of you! Hoppas jag får komma och hälsa på dig??? big love <3

2010-01-17 @ 22:14:20
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0