8 dagar kvar

Idag har varit en soft dag, gick upp hyfsat tidigt ändå med tanke på att jag drack öl igår. Kanske sisådär vid elva någon gång, däremot så komme rjag ihåg att jag vaknade flera gånger under natten och drack av min cola som stod i mitt fönster. Var så jävla törstig, och gött var det för inte den minsta bakistanke smög sig in i mitt huvud. Idag har jag varit pigg och glad, har spelat sims på förmiddagen. Har fått dille på det igen, kul är det. Speciellt när man har massvis med ,barn och typ en mamma som ska hinna med allt och bara stressa. Såna spel gillar jag, stressspel är bra. Kan till och med somna när jag spelar dom!

Ikväll var jag med mina kära tjejkompisar från klassen. Agnes, Andrea, Linnea och Stina, vi var hemma hos Stina och hade det otroligt mysigt. Det blev tacos och onyttigheter, snacka, lite Let's dance och massage. Otroligt mysigt faktiskt, kände att det var behövligt med en lugn men inte ensam fredag. Nu sitter jag här och är inte det minsta trött, känner absolut för att spela lite sims, men då vet jag att jag kommer sitta där i minst en timma. Tiden går så jävla fort ! Och med tanke på att jag ska upp hyfsat tidigt imorgon så borde jag kanske lägga mig och läsa lite, kanske skriva en packningslista också. Smart idé, är ju bara åtta dagar kvar !

Imorgon blir det My Dog med mamma, Wilma ska ställas ut. Ganska synd att man inte får ta med andra hundar, hade vart bra träning för lille Pebbles. Fast tänk om alla skulle ta med sig sina hundar, hade ju vart smockfullt. Och det är det redan innan ! Hoppas också på att hitta något klädesplagg till Pebbles nu eftersom hon växt ur sina overaller. Är lite kallt för nakenhundar nu faktiskt, det blir snabba piss och bajs turer ut. Sen är det illa kvickt in igen för att värma sig.



Funderar på att klippa mig btw, och något sånt här underbart härligt vill jag ha. Vill vara lika snygg som Agnes är i sitt korta hår ;) haha, nej men mitt hår är alldeles för slitet, iofs med tanke på när jag sist klippte mig är det inte så farligt. Måste vara mer än ett halvår sen, är lite dålig på det där med att sköta om håret. Men nu känner jag för att klippa av allt slitet och bli korthårig igen, kanske vågar jag klippa mig lite kortare än jag hade förra gången. Hmm, vi får se hur det blir.

Iaf, haft en bra dag idag. Sleep tight
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0