5 days to go

Har varit hyfsat dålig på uppdateringen här i bloggen faktiskt. Men det ska det blir ändring på, speciellt efter jag flyttat. Då blir det minst ett inlägg om dagen med information osv. Men iaf, idag har jag varit med Sayeh som kom till mig igår kväll och sov hos mig. Hade tydligen vänt på mig hela tiden och snarkat (är förkyld) haha, så det hade hon tyckt vart jobbigt. Synd för henne ;) hahaha nej. Sen drog vi in till stan och käkade på Paprika, och jag vet att alla säger att det är fucking bajsbakterier i deras mat. Men jag har aldrig blivit dålig? Varför skulle jag då sluta äta där? Herregud. Sen gick vi vidare till Fröken Olsson och träffade Emma och Amanda. Jag tog min älskade Kaffe Mocka och delade en hallonpaj med Sayeh. Mycket mumsigt.
Sen gick Amanda och Sayeh iväg åt ena hållet, hemåt och jag och Emma åt andra. Gick med henne när hon handlade smör, och hon gick med mig när jag köpte hem några tröjor från BikBok. Älskar BikBok nu för tiden, tycker faktiskt om deras goa t-shirtar osv. Men iaf, haft en mycket trevlig dag idag.

Igår köpte jag också en kamera, som är kanonbra. Samsung ST550, riktigt bra faktiskt. Är väldigt nöjd :) Tänkte slänga upp lite bilder på allting någon gång när jag orkar ta kort på det. Tänkte på min lilla dator osv.:)

Men nu tänkte jag faktiskt göra så att jag ska gå ut och ta min kvällscigg, sen blir det bok och försöka sova. För imorgon ska jag försöka komma upp innan tio, lyckas jag med det kommer jag bli extra stolt över mig själv! Imorgon blir det nog stan igen med min lillebror och sen kanske bio med tjejerna från klassen!

Ni får ha det så bra, och sov så gott.
Mims






Jag vet !!!!!! Mina vänner är de normalaste man kan hitta, och också de allra vackraste. Tyvärr blev det ingen mongo bild på mig eftersom jag var fotografen! Men det finns plenty på FB, så är ni ute efter lite kvällsunderhållning så är det bara att kika in där!!

Boobidibobo

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0