2010

1:e Januari 2010, en ny start. Kanske början till allt nytt och bra. Drar till Irland om två veckor, börjar känna av det lite nu faktiskt med tanke på att två veckor går skit fort.

Idag ska jag fika med Ems som är nere i Göteborg nu, underbart. Är ju tvungen att träffa henne innan jag åker liksom. Och min nyår igår var hahaha rent ut sagt värdelös. Precis som de flesta partykvällarna har vart det senaste faktiskt, har inte vart på humör. Fast middagen hemma hos mig igår tyckte jag blev riktigt lyckad. Riktigt god mat, alla hjälptes åt och hade trevligt som fan. Önskar ju faktiskt att man stannade hemma istället för att dra till alafors. Men det är ju tur att många andra hade kul iaf ! :)

Nu ska jag göra iordning mig lite, ta mig en cigg och sen bege mig inåt stan.
Ha det
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0